Fläskläpp, basketbollar, vart håller mänskligheten på att ta vägen?

Okej läste pias blogg och sen gick jag in på en annans blogg, vill inte säga namnet, för hon är redan sååååå berömd. OMG!!
Jag har länge velat förstora brösten, sens typ två år tillbaka tror jag. Och viljan kommer och går lite hela tiden. Men sen när jag tänker efter, det skulle se för jävligt ut!
Jag är smal person, och förstora mina bröst en storlek  eller två, jag skulle bara se för fejkad ut, och se ut som en från porr buisness. Och det ser inte nice ut! Jag är hellre jag!

Jag må inte vara nöjd med hela min kropp, och mig själv men jag tar en dag i taget och som jag sa så kommer det dagar då jag älskar mig själv och vill inte ändra någonting alls.

Om jag inte duger, då är det bara synd för den personen, utseende är inte allt!

Jag var på erotik mässan med gubben min för ett halv år sen nu tror jag, och vi gick in ett sån där peak room eller vad det heter. Två basketbollar, en fläskläpp, ingen rumpa, och ansiktet såg ut som om hon var en heroinist.
Hur vackert är det egentligen?? Inte vackert alls. Jag kollade och bara det fick mitt självförtroende på topp! Allt var fixerat på kroppen, men ansiktet såg för jävligt ut.

Jag behöver inte extra silikon i ärslet, eller se ut som om någon har slagit mig på läpparna, jag är glad att jag är jag och ser ut som jag gör!
Men omvärlden och alla porr relaterade saker har fått människors syn åt ett annat håll, fel håll.
För ser man inte ut som dagens artister gör eller som modell dockorna för Gina Tricot, då mår man bara dåligt utav det.
Det är tråkigt. Älska en själv för den man är och hitta någon som älskar en för den man är. Resten, är bullshit!

USH DU SER FÖR JÄVLIG UT nu när du har fått fläsk läpp och förstorat brösten, ush!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0