mitt hjärta slog snabbare, jag blev varm inombords, och jag var lycklig!




Räkna dagarna, dag för dag, minut för minut. Önska att tiden gick snabbare, att längta efter något,någon. Är det inte då man inser hur mycket någon betyder för en, hur man känner, på riktigt. Att man blir alldeles varm när dagen äntligen kommer, hjärtat slår som aldrig förr och man önskar att minuterna blir timmar, och timmar blir dagar. Att allt ska gå i slow motion.


Ett bra tag sedan fick jag denna känsla, räknade minuterna, timmarna, dagarna. Allt gick så långsamt, och jag ville hitta på en massa bara för att tiden skulle snabbare och snabbare tills den dagen du skulle komma hem. Tills den dagen. Det var ett helvete för mig. Men det hjälper att sysselsätta sig som fan, för det är väl som man brukar säga att när man gör något, då går tiden fort. För mig gick den lika långsamt.. Men jag har nog aldrig längtat så mycket som då. Önskat så mycket som då att du kommer hem! Du kom hem och klockan gick som vanligt igen, mitt hjärta slog snabbare, jag blev varm inombords, och jag var lycklig! You were finally home.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0