Södertörn- Medier, Engelska och Globalisering

Idag så hade jag skola på universitetet södertörn.
Har börjat på ett program som heter Medier, Engelska och Globalisering.
Kändes som att det inte var någon ide att gå idag alls. Min hjärna var inte alls med på vad som sades, inte för att det var tråkigt, absolut inte men jag kunde bara inte stänga av tankarna. De gick inte.
Men av det som jag hörde så lät det kul. Våran engelska lärare som jag kommer ha nästa termin, Harriet något heter hon. Hon verkar vara hur skön som helst!
hon typ:" yeah you are going to do some grammar, and read stuff and other shit"
Hahaha, nice människa!

Läraren för medie och kommikationsvetenskap verkar också vara skön, så det är nice. Och det är inte många som har gått förr på universitet så det känns coolt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, christer fråga mig idag om olga pluggar till psykolog? hehe, för de passade tydligen väldigt bra.. otroligt att han kommer ihåg sånt.. =P

2011-01-27 @ 00:44:47
Postat av: olga

jaha? skit vad kul att han tar upp det. Men jag känner dig sens vi var små, så antagligen därifrån:P

2011-01-27 @ 00:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0