Blandade känslor.


Jag reser med blandade känslor. Denna vecka har varit rörig, mycket som hänt, mycket jag känt. Varje dag har varit som en berg och dalbana denna vecka. Igår skrattade jag, idag grät jag och sen skrattade jag. HALLÅ?! knashuvud!

Jag tror att jag behöver komma bort, lite i alla fall, umgås med min mor och bara vara.
Har köpt en ny bikini så ser fram emot att testa den i sol och vatten! Min förra ville av mig hela tiden...

Jag ser faktiskt fram emot att åka och spendera tid med mor min.
Berättade idag att jag har en tatuering!
Detta efter två år berättar jag idag. Helt otroligt!
Jag sa att jag gillar egentligen inte att hålla de hemligt från henne, att undanhålla något så tyckte att det var dags att hon fick reda på det.
Jag själv hatar när folk undanhåller saker för mig eller ljuger så det kändes skönt att få det sagt faktiskt! Önskar jag var modigare och gjorde det när jag väl gjorde den på Irland för två år sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0