konstigt....

De senaste dagarna har jag haft så konstiga drömmar. De har varit så realistiska att när jag vaknar förstår jag inte vad jag gör där jag är.
Jag vet inte hur jag ska förklara men så realistiska att jag blir rädd. En dröm jag drömde förra veckan, gjorde mig rädd. Jag försöker inte få mina fruntimmer tankar att gå överstyr men jag kunde inte under 10 min skilja på drömmen jag drömt och verkligheten, då jag vaknat. Varför jag drömde det, ingen aning!

Det sägs att det man drömmer om kan oftast vara något man sett, känt, pratat om etc.
INGET AV några dessa hade jag "upplevt" så att säga. Varifrån jag har fått det jag drömt, INGEN ANING!
Kunde inte relatera det till en film eller min vardag, eller mina tankar, eller mitt liv från tio år tillbaka, ingenting, ingenstans hittade jag svaret till varför denna dröm var så realistisk och varifrån jag fått allt.....


SKUMT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0