Älvsjö/ Hagsätra.

Så, här om dagen var jag och Malin och tog oss en back old times promenad. Vi åkte till älvsjö station och gick till hagsätra. Dock gick vi aldrig till hagsätra centrum, istället svängde vi in till skogen. Som små var vi bara där och lekte och läste aldrig skyltarna, men nu var det väldigt intressant!( börjar jag bli gammal? )

Jag visste ju inte att vi skulle vandra i skogen, så jag hade ju tagit på mig klackskor... det var lite jobbigt i slutet av dagen!

Här kommer lite bilder från den vackra sol vinter dagen!













Klotter, nu vet man att man är tillbaka i hag haha.
Läs, ganska intressant! inte visste jag att det fanns ett hav där för 9000år sedan!! Bra med skyltning!



Nu har vi kommit fram till älvsjöbadet! Så vackert det är med klotter eller hur! Malin står och klurar ut vad det är som står, ser så viktigt ut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0