Är det halloween?

Kollade in en blogg igår och jag förstår mig inte på människan, eller vad du nu är.
Att jag bara kommer skriva om dig kommer du få mer popularitet men det skiter jag i för du är så jävla FUL KISSIE!
Seriöst! När jag såg bilderna på henne, trodde jag att de var gjort i photoshop. Hon ser ju helt oproportionerlig ut! Alltså är det halloween så kan jag förstå att hon ser förjävlig ut men det är inte halloween, Jag blev fett äcklad. förstår mig inte riktigt på människan. USH FÖR I FAN! Hennes ansikte, är det änns ett ansikte? Kolla bara, eller skit i det.....

Jag trodde att det var ett skämt, bilderna hon är med på, men människan ser för fan ut så på riktigt! Om hon ska operera sig så borde hon snygga till sig själv, för nej inga ord, USH!

sorligt...

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag håller med dig helt och fullt gumman!

Hon är inget bra föredömme för unga tjejer som läser hennes blogg.

Man måste tänka på vad som ser propotionelt ut!

Är man så liten och smal så kan man inte ha Ö-kupor!

2011-03-28 @ 12:16:12
URL: http://piahedman.blogg.se/
Postat av: Kungen

Så sant! Bra propotioner är vad de flesta tycker är attraktivt (bevisligen inte alla). En stor kvinna kan vara minst lika attraktiv som en smal så länge hon har fina proportioner. Instämmer helt med Pia, Kissie är inget bra föredöme, för någon. Dessutom är stora bröst sååååå 90-tal!!

2011-03-28 @ 17:51:58
Postat av: Olgs

TUmmen upp till er båda!

Bara att se henne, så ful och ful och äcklig, får mig att känna mig så snygg, så sexig och helt enkelt bäst!!

2011-03-29 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0