firande av 1års dag och min födelsedag!

I lördags så firade jag och robin min födelsedag :)
Inte förens vi var utanför Maxim teatern som jag gissade rätt på vad min present var!
Vi gick på maxim teatern och så föreställningen, RIKTIGA MÄN!
VÄRD ATT SE!
den var helt underbar! Rolig men samtidigt djup! HELT SUPER DUPER födelsedag present av gubben:)
Innan det så gick vi och åt på restaurang, blev ett firande av vår 1 års dag som var den 18. Den var så flashig att vi fick kolla på iphone vad som var vad på menyn! Men till slut beställde vi och det var super dupe god mat! Jag var mätt men ville ha mer och orkade inte äta upp. Värt att gå!

La vita italien tror jag den hette! På karlaplan:)





sådan fin överasskning var jag inte beredd på!

Men som sagt, riktiga män måste ni som inte har sett den, SE DEN! helt värd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0