födelsedagen närmar sig...

12 dagar kvar och sen fyller jag år.
När man var liten kändes det mer speciellt, nu känns det som om man är tvingad att fira mig, tvingad att köpa något fastän man inte vill egentligen.
Jag vet inte änns om jag vill fira min födelsedag för jag vill inte bli besviken i slutändan. inte så att jag blivit det men det känns bara så komplicerat och då känns det att alla är tvunga att fira mig.
Om man samlar ihop ett gäng, säger en dag och tid, i sista sekund ändrar sig hälften och hälften kan inte komma och man försöker ändra dag och tid men det blir alltid många som inte kan och då förlorar jag hela iden med att fira.
Okej påsk, det är påsk. men födelsedagar är personlig, det är en gång per år och om man inte anstränger sig för att kunna komma den dagen, kunna fira den personen, då vill man nog inte...

robin frågade mig vad jag önskar mig, och jag sa att jag vet inte. andra har också frågat vad jag önskar mig och jag sagt att jag inte vet. men jag vet ju lite vad jag önskar mig. Vill bara inte få något bara för att man känner sig tvingad att ge. känns bara så jag vet inte. Klart jag vill bli firad och det är min dag och inte varje dag man fyller 21, det är ju ganska stort i usa, där får man börja dricka vid den åldern. men om ingen annan vill, är det inte så kul att fira själv....


vi får se helt enkelt. Är jag för personlig nu? kanske därför jag brukar gillar personliga presenter, något som betyder, bara för att jag är så personlig? nej jag vet inte....

Kommentarer
Postat av: Malin

Men nu får du lägga av!

Klart du ska firas!... om du nu vill firas eftersom att du är rädd att bli besviken. Lite press på vad man ska köpa så att du inte ska bli besviken eftersom att du inte berättar vad du önskar dig! Så släng iväg en önskelista nu och sluta tänk på alla andra så mycket!

2011-03-03 @ 09:24:06
Postat av: olga

jag är inte rädd att bli besviken vad som gäller presenter, utan mer på att bestämma något och sen blir det inte av för hälften kan inte och sen måste man omplanera så att de kan etc etc. .



jag sa ju, något personligt:) jag älskar personliga grejer:) ett kort? en ring:P hahah nej men personliga stuff:)

2011-03-03 @ 11:46:26
Postat av: E

Kommer hem den 21, Vi får fira lite efter de vare sig du vill eller inte =D PUSS

2011-03-03 @ 18:35:56
Postat av: olgs

hahaha juste du åker bort:)

aa okej if you say so! vågar inte säga emot annars får jag coco på mig, och han är ju coco;)

2011-03-03 @ 19:38:07
URL: http://icee.blogg.se/
Postat av: Dee

Mää Lägg av o muppa dej nu! klart vi vill fira dej om ja så måste dra dej till vårt stamställe den helgen efter du fyllt år :P!

2011-03-04 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0