Nyköpt bok på akademins...

Köpte en bok idag, för plugget. Ush vad det kostar! Men efter 3 års plugg,(hålla tummarna... ) med utbilning på slutet gynnar det väl att köpa böckerna. På engelska också.... min engelska är inte perfekt, jag har svårt att förstå på svenska inte för att min svenska är sämre men om jag inte förstår på svenska, hur ska jag förstå på engelska då min engelska är sämre än min svenska. Min svenska är bättre än min ryska, så ja. Nu blev det mycket ord bestående av svenska och svenska men sak samma. Har läst nu ett par tusen tals gånger. Borde gå och lägga mig!
Första gången jag lägger mig tidigt, halv elva men vadå!:)

Min hjärna orkar inte mer av denna tjocka bok med en massa information!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0