Onormalt? normalt!

Nr. 1


NR 2.



Nr 1 och nr 2 skiljer sig lite. Ni är nog inte så dumma om jag säger att det verkligen är inte photoshopat, och att nummer 1 är den senaste bilden på mig efter min bröstförstoring och efter min hårda träning av att försöka bränna ner så mycket kolhydrater som möjligt, för jag är ju sååååååå tjock!! Omg gosh! så fet!
bara jag sätter mig ner så syns det lilla fettet. neeej guuu vad jag hatar mig! måste skära ner på sushin lite, blir alledels för mycket mat för mig. Kattmat kanske?

Men nej, jag säger på en gång att det är photoshopat, HALLÅ! och nummer 2 är original bild, så ser jag ut nu.
Jag trivs med mig som jag är nu och jag tycker att jag ser helt perfekt ut, eller hur?
Finns det möjlighet till att gå upp lite, why not, fine by me!
Som sagt tjejer där ute, man får ju tex, större bröst samtidigt som man tar på sig lite extra kilon. Det är väl inte helt fel?

Så varför gå och slösa de där 100 tusen kronorna för att förstora brösten till en Å eller Ä eller Ö storlek, när man kan nästan göra det helt gratis med att gå upp lite i vikt. Så kommer det se naturligt och proportionerligt ut också.

Eller misstycker ni? Har ni andra ideer, tankar om dessa två bilder
Tycker ni att nummer ett, det är en ideal bild på dagens kvinnor?
Ska man verkligen se ut som vissa stupid bloggerskor gör? Onormala, anorektiska flickor dessa bloggerskor, är det dagens ideal bild på oss tjejer, kvinnor, flickor?


VAD ÄR NORMALT I DAGENS SAMHÄLLE NÄR DET GÄLLER VIKT?
VART GÅR GRÄNSEN?





Kommentarer
Postat av: Pia

Ha ha ha ....du e för rolig du!

Tycker attd et klädde dig med stora bröst....NOT!!!

April april din dumma sill.....ja det var ett aprilskämt! Men skriv ej det, ska se om det är flera som går på det!

Kramisar

2011-04-01 @ 12:49:47
URL: http://piahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0