FY I HELVETE!

En vecka har inte gått sens Liban gick bort och nu är det en till ung snubbe som har dött på grund av några/någon idiot som slagit så pass mycket att han avled på sjukhuset.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13062968.ab


Vart fan är världen på väg?
Jag vet sens liten att världen vi lever i är inte säker, någonstnas alls. Men för i helvete, SLUTA döda varann.
Nu för tiden låter det som en så lätt grej att bara börja bråka, oftast för något litet jävla tjafs, och döda varann för denna sak. ÄR DET NÖDVÄNDIGT att döda en människa för ett missförstånd? för en tjej? för att man är full och tror att man har världen i sina händer? för att vara macho, vara cool? för att, fan jag vet inte längre hur ni era JÄVLA PATETISKA JÄVLAR tänker.

Om jag rättar det jag skrivit, så tänker väl ni inte egentligen alls. Sådana som er borde inte finnas, men tyvärr finns ni.
Kan ni bara försvinna så att ingen mer behöver dö på grund av något jävla missförstånd eller litet tjafs.

DET RÄCKER FÖR I HELEVETE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0