nej tack.

Då var jag och jobbade idag. började efter skolan, så blev halv ett och skulle sluta sex men fick jobba stägning med pia! Blev strul på slutet men det fixade sig sen! Jag och Pia rockar fett!
Ganska skönt nu att jobba under sommaren och så men samtidigt vill man ju vara ute i solen och äta glass. Men för att kunna äta glass behövs pengar så jobba får det bli och spara får det bli, så att man sen kan resa i vinter:D

Mycket som händer på jobbet och ibland ingenting.
Skönt!

Idag var det lite jobbigt, eller mer irriterande. blev erbjuden att följa med på kryssning av en snubbe som laddade sin iphone, nej tack sade jag då jag stod vid kassan.
fick bli fler nej det är bra, nej det är lugnt, nej jag gillar inte kryssningar.
Räcker det inte med ett nej? haha.

Och italien har jag ju varit, men nej där blev man också erbjuden, men nej.

Så fick låtsas bli upptagen och gå från kassan. Tur att labbet finns i alla fall!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0