antibiotika.

Jaha så står det detta i gårdagens metro: stockholmare äter mest antibiotika. Nehe???? Med tanke på att det är allt läkaren skriver ut till en så förstår jag att Metro skriver detta, men ändå inte. Som att det inte var självklart. Känns som att var man än har ont hur mycket man än har ont spelar ingen roll om det är dittan eller dattan, antibiotika är det man får. Som min pojkvän sagt flera gånger, att han kan lika gärna vara läkare, en bättre sådan. Och jag håller med. Man måste vara på läkaren för att de ens ska förs undersökningen vidare. Klart det är skönast att sägs att inget är fel på en, och proppar i en med antibiotika. Nämner inga namn men en väns vän skulle kolla sig här och de sa att hon var fullt frisk. Hon åkte till ryssland då hon kände på sig att det var något som inte stämde. Där tog de några prover och sa att hon hade liv moder cancer. Kul verkligen roligt. Vem och Vilka läkare ska man lita på? Ingen säger jag. Känns som att allt finns via internet, kan läsa mig till där och strunta i antibiotika!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0