PIZDEZ! HELVETE! PENDEJO, FUCK! grammatiken!

om jag var kille så skulle jag skrika ut: SUG MIN ***, för så jävla irriterad är jag just nu! men nu är jag tjej så jag säger bara ksdgjsiegjwoejgowjet poshli vi vse nahoj!!!! och med vse dedikerar jag till grammatiken i engelska! 

jag vill skrika jag vill gråta,
jag vill skratta men kan icke tillåta.
då jag måste fixa denna tentamen
annars är det hejdå med min examen.
jag är pissförbannad på mig
men mest på engelska grammatiken i sig
då den bara jävlas och tar all energi från mig

så förbannad att istället för att fortsätta dränka mig i determiner of a fuck head, prepositional complement my ass, direct object of a stupid head, premodifier a sdgsödjgöksjdgk så skriver jag något som rimmar, en liten dikt av ilska...

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0