svårt att vara positiv

hur fan ska jag tänka positivt, försöka vara glad och inte känna mig som en jävla nolla när man får höra en massa negativa saker om mig.
VISST, ingen känner mig men förfan, sluta vara så negativa herre gud.
" du är ju verkligen otrevlig"
" vet du inte vad jag menar, jobbar du inte här eller" ( nej jag vet inte vad du menar för du talar inte klarspråk, förklara )
" aa jag är ju smartare än er, för ni förstår ingenting av det jag säger"
" är du dum i huvudet eller?"



ungefär det innan lunch tiden, så det verkar som om en negativ bomb har släppt ner på människorna i stan, fy fan er alltså!

mitt självförtroende rök för ett bra tag sedan.
och snart vill jag gråta faktiskt...


Kommentarer
Postat av: Pia

Ta inte åt dig av sådant skit frÅn kunder ,de vet ju inte vad de pratar om! De är bara stressade egoister som bara tänker på sig själva! Du vet vad du kan och att du är duktig på det du gör!:-) Kramen

2011-10-28 @ 09:01:41
URL: http://Piahedman.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0