Stor diskussion med mor min.

Häromdagen satt jag och mamma och pratade under frukosten. Tänkter inte gå in detaljerat på vad diskussionerna var om men mycket var om mänskligheten, män och kvinnor.

Mycket man kom fram till och många nya svar jag fick som jag inte vetat från moder min.
Hur hon tänker och tycker och hur hon var som ung.
Fick mig en tankeställare efter att jag gått. Att man inte visste så pass mycket om hur ens mamma tänker.
Till en viss del vet jag men inte när det gäller andra saker, så det var intressant att prata och lyssna på hur en vuxen kvinna analyserar och tänker kring livets frågor.

Visst var vissa saker pinsamma att prata om men herregud så farligt är det inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0