Allt tar sin tid.

Jag klarade inte mig. Nej jag ska inte skriva att jag inte klarade mig. 
Ja, jag fick inget körkort så jag klarade inte mig. 
Men jag fick mycket mer och tack vare det så klarar jag mig
nästa gång! 
Jag vet att jag kan köra, punkt slut. Nu vet jag hur en uppkörning går till. 
Jag grät igår, jag pratade i telefon och jag grät. Jag grät inför läraren och jag grät.
jag satt i ett hörn på rummet och grät. 
Jag skulle ha gråtit nu om inte min pojkvän sagt att han är stolt över mig.
jag skulle ha gråtit nu om inte mina vänner inte vart där för mig.
jag skulle ha gråtit nu om inte min familj sagt att det är inte hela världen. 
Jag skulle ha gråtit. Men idag är en ny dag och jag kommer ta körkortet! 
 
 
vad skulle jag göra utan er! 
Tack! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0