Åren bara försvinner iväg men ja saknar dig mer och mer

Åren bara går och går och idag känns som igår, för 9 år sedan. Jag saknar dig så otroligt mycket, jag ångrar varje dag att jag inte fanns där för dig när du behövde mig. Mamma fanns där för dig, hon fanns alltid där för dig, men jag var inte där. Jag hatar mig själv för att aldrig ha sagt hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag älskade och fortfarande älskar dig. Jag har så svårt att sägs dessa ord men ångrar att jag inte gjorde det, att jag aldrig hann. Ibland tittar jag upp mot himlen och undrar om du ser mig, om du finns här. 9 år har gått och jag mår fortfarande lika dåligt som om det var igår du gick bort. Du är och har alltid varit min bäste vän och jag saknar dig så jävla mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0