Det är inget hejdå! Utan ett, vi ses snart!

Jag hade svårt, väldigt svårt att hålla tillbaka tårarna, denna klump som min hals fick, men jag klarade mig bra!

Jag ville inte riktigt säga hejdå, jag ville inte så det blev ett ses igen!
Och ses igen det ska vi! Denna gång kommer det inte gå över tio år, nej.

Jag är så glad att ni kom hit, men tråkigt att tiden gick så fort! Önskar att tiden kunde stanna och att tiden inte började gå förens jag ville det=aldrig.
Men man kan inte alltid få allt i livet, och jag är glad för den tiden ni var här!
Nu blir det min tur att komma till Spanien! Vilket egentligen är på fredag och du frågade mig om vi hade tid att ses men jag tror inte det, men snart så!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0