Euphoria har jag fått hela veckan!

Denna vecka har jag fyllt år och igår hade jag och gubben vår 2 års dag.
Det firades på amazonas med super god mat och bio efteråt, helt perfekt!

Denna vecka har varit underbar, fantastisk, härlig. Inga ord kan beskriva hur denna vecka varit.
Jag är så otroligt tacksam för allt och för alla som funnits för mig och fortfarande finns!
Min underbara familj är det finaste som finns för mig. Mina finaste vänner, gamla som nya,
vad skulle jag göra utan er!
Min fina pojkvän, du är bäst! ( ;) )  Du gör mig bäst! Vi är bäst!
Vet inte om man kan säga så men mina svärföräldrar, ni gjorde så att jag började gråta av glädje,
vilket inte hänt för mig! Tack!
Denna vecka som inte bara handlat om min födelsedag enligt mig utan mycket mer!
Denna vecka har fått mig att inse, jag skulle inte göra något eller ändra något av vilka som
finns i mitt liv, hur mitt liv är. Aldrig!! Alla ni som finns i mitt liv, FYFAN vad jag är tacksam för det, skulle aldrig
ändra något av det!!!!
Forever and always!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0