att falla drastiskt från toppen.

Jag var på topp. Jag kände mig stark. Jag var på väg att utvecklas ännu mer.
jag älskade det jag gjorde. Varje dag var en utmaning för mig, något att sträva mot. 
Jag såg mig som en mogen kvinna som utvecklades framåt. Fastän jag inte har någon utbildning kände jag mig säker.
 
Livet kan inte alltid vara topp, jag kan inte alltid vara på topp men att klättra ner så plötsligt tar lite i mitt hjärta. 
 
Igår var jag arg, ledsen, besviken och kände mig väldigt misslyckad. 
mot kvällen insåg jag att jag har klättrar ner från toppen och jag är glad för det.
varför? För jag hade något jag älskade att göra och jag vet att samma finns där ute för mig. Jag har något nytt att sträva efter. 
 
Jag hoppas på att komma in på någon ky utbildning, och jag hoppas och ser mig som en mogen och stark kvinna snart igen. När vet jag inte men jag hade ett jobb som var mitt första och bästa, jag fick sådan tur och ser det som en möjligthet att sträva mot något bättre och bättre. Jag är glad att mitt dåvarande jobb var något av de bättre, för nu vet jag vad som finns där ute, nu vet jag vad jag kan sikta mot. 
 
Igår var jag ledsen,arg och besviken. Vad några ord från sin pojkvän kan göra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0