Ett beslut kan förändra allt!

Sjukt hur livet kan vända. När man inte har något, när man förlorat allt- så har man inte det. Inte egentligen. när man tro sig ha allt i livet, verkligen allt så kommer det ännu mer. Och då frågar man sig själv: " varför kom inte detta erbjudande när jag inte hade något" 
så nu står man där på vägen och undrar vilken stig ska man välja- ska jag fortsätta på vägen eller välja en ny stig? 
 
Att se hur andras liv är och förändras, verkligen förändras är också sjukt. Jag skulle aldrig kunnat ana hur ditt liv skulle se ut mot slutet av 2013. Eller hur ditt liv nu är- ångrar du dig eller är du verkligen lycklig? 
Jag anade inte heller hur mitt liv skulle se ut nu, idag, imorgon. Sjukt hur mycket som kan ändras  av en tanke, en känsla, en dag och ett beslut. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0