LEDIG OCH SNART FLYTTAR VI!!!!!!!!!

Nu är jag ledig i två dagar! känns underbart faktiskt. har typ sovit ut idag, latat mig då jag känner hur det värker i hela kroppen. Men på lördag är det jobb igen. 
 
Mycket ansvar börjar jag få och det känns skönt! Det känns skönt att mina chefer tror på mig, att jag klarar av mer än vad jag själv tror att jag kan.
Det kan bli jobbigt men välkommen till det vuxna livet. Man kan inte alltid vara kvar på en plats och få som man vill. 
Jag gillar att gå till mitt jobb, vare sig om jag är trött i slutet av dagen så har jag ett jobb som jag gillar. 
 
Snart ska vi flytta till hus och det känns ännu mer underbart! 
Jag längtar inte bara till själva flytten men bara att flytta och sakerna som kommer behövas att göra- WOHO!
Klippa gräset, skotta snön på vintern kl 5 på morgonen innan jobbet, vattna blommorna, odla potatisen- starta vårt liv tillsammans det ska bli fantastiskt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0